Transport gratuit pentru comenzi peste 300 lei

Politica de Retur

Perioada de returnare a produsului este valabila 14 zile de la livrare. Dacă au trecut mai mult de 14 zile de la primirea produsului dvs., nu vă mai putem oferi posibilitatea rambursării sumei achitate sau schimbarea produsului.Nu se pot returna produsele facute la comdanda sau personalizate.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, produsul dvs. trebuie să fie în aceeași stare in care l-ati primit, în ambalajul original.

Pentru a finaliza returul, trebuie sa faceti dovada achiziției. Este de ajuns sa ne dati forward mailului ce contine confirmarea comenzii facuta pe siteul nostru.

Există anumite situații în care se acordă rambursări parțiale (dacă este cazul) pentru:

  • Orice produs care nu este în starea sa inițială, este deteriorat sau lipsesc părți din motive care nu se datorează erorii noastre
  • Orice produs returnat dupa termenul de 14 zile de la livrare.

RAMBURSĂRI (dacă este cazul)

Odată ce produsul returnat de dvs. este primit și inspectat, vă vom notifica despre aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă se aprobă, rambursarea dvs. va fi procesată și va ajunge automat, în câteva zile, în posesia dvs., în funcție de modalitatea de plată aleasă în prealabil.

Toate returnarile sunt procesate in termen de 10 zile lucratoare. Daca noi nu vă putem oferi produsul comandat (din motive de lipsa de stoc), puteti alege returnarea banilor sau un alt produs din magazinul nostru cu aceeasi valoare, sau o valoare mai mare plus diferenta.

Taxa de transport nu poate fi rambursata in cazul in care decideti sa returnati sau sa schimbati un produs. Taxa de transport este rambursabila doar in situatia in care v-am trimis un produs gresit sau vreun produs cu defect.

RAMBURSARI INTARZIATE SAU INEXISTENTE (dacă este cazul)

Dacă nu vi s-a rambursat suma plătită, verificați mai întâi contul bancar, apoi contactați banca. Poate fi nevoie de ceva timp înainte ca rambursarea dvs. să fie înregistrată oficial. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie înregistrată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit suma plătită, vă rugăm să ne contactați la contact@finecraft.ro.

SCHIMBURI

Articolele se inlocuiesc doar daca sunt defecte, deteriorate sau neconforme cu datele de pe website. In caz contrar se considera eroarea clientului si nu se înlocuieşte cu alt produs. Puteți face face o cerere de schimbare trimițându-ne un e-mail la contact@finecraft.ro și articolul fizic la adresa:

Soseaua Morarilor,nr 2,sect 2

LIVRARE

Pentru a returna produsul, trebuie să-l trimiteți dvs. la adresa:

Soseaua Morarilor,nr 2,sect 2

Veți fi responsabil pentru plata costurilor de expediere aferente returnarii produsului dvs. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului pentru returnare va fi dedus din rambursare.

În funcție de orasul în care locuiți, timpul pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Nu ezitați să ne contactați dacă apar orice fel de probleme sau dacă aveți nevoie de asistență.